Ogłoszenia parafialne

;u;

2016-10-30

sobota, 16 kwietnia 2016

| Haikyuu!! Miniaturka: Kiyoko x Yachi - Memento |

Witam!
Nie spodziewaliście się mnie tak szybko, co? :D Ja sama jestem zaskoczona tym bardziej, że nigdy nie sądziłam, że opublikuję tu kiedyś yuri, ale że jakoś samo z siebie się napisało to stwierdziłam, że wstawię ;3; Zawieszenie oczywiście wciąż jest aktualne.
 Nie polubicie mnie chyba za tą miniaturę, nie miało wyjść... tak. Miało być fajnie, but oh oh well shit happen.
Mam nadzieję, że się przełamiecie i rzucicie na to okiem, bo przyznaję, że pisało mi się to nad wyraz przyjemnie, choć wciąż nie jestem pewna tego tekstu. Nie mniej jednak jeśli będziecie chcieli więcej dziefczyn to walcie jak w dym, kocham tą parkę ;3


Zapraszam do czytania i komentowania~!





Obie byłyśmy niewinne i czyste jak krople wody.
Zawstydzone, rozdarte, zmieszane niepojętymi emocjami.
Zgorszone własnymi myślami i reakcjami.
Pamiętam długie godziny spędzone w miękkim obitym czerwoną skórą fotelu.
W pierwszym rzędzie tuż pod sceną, z notatnikiem na kolanach i okularach na nosie.
Widziałam każdą kroplę potu płynącą po szczupłym ciele, każdy grymas, upadek i krzyk frustracji kiedy nie mogłaś się podnieść.
Pamiętam każde odtrącenie, wszystkie  walki z samą sobą aby stanąć w pionie, aby ponownie rozbłysnąć jak gwiazda w ciemną noc.
Wszystkie lekkie obroty, posyłane w moją stronę uśmiechy, grację z którą układałaś dłonie, skupione spojrzenie i pudrowe body, które zakładałaś na próbach.
Wyglądałaś w nim tak ślicznie.
Miękkie włosy i pokrzywdzone drobne stopy o zabandażowanych palcach i twardych odciskach poruszające się płynnie w rytm granej ci muzyki, woal cienia padający na szczupłe uda, mięśnie napięte do granic wytrzymałości.
Papierowa laleczka, tak silna, zdeterminowana, nie do zdarcia. 
Pamiętam nasz pierwszy pocałunek tuż po jednym z Twoich występów.
Tak niezręczny i wyczekiwany jednocześnie.
Smak twoich truskawkowych warg na moim języku, pijane noce pełne namiętności.
Byłaś fenomenalna nie tylko na scenie.
Marzenia o wspólnej przyszłości.
Miałam pisać książki, a ty tańczyć na największych scenach świata.
Pamiętam sekundę w którą uderzył w ciebie rozpędzony samochód zaraz po wyjściu z restauracji.
Godziny w twardym krześle na białym korytarzu.
Tygodnie czekania i minuty w których się budziłaś.
Twój wrzask kiedy nie mogłaś poruszyć nogami.
Zmieszanie na mój widok.
Pamiętam wszystko dokładnie, noszę każde wspomnienie pod sercem, zapisuje je w w głowie i pielęgnuje.
A ty Yachi?
Pamiętasz kiedy byłaś moją gwiazdką?

7 komentarzy:

  1. YO! :D

    Szczerze mówiąc to nie przepadam za Yuri, ale ta miniaturka mi się spodobała! :D te przemyślenia były takie.. piękne i głębokie zarazem :D

    ,,Smak twoich truskawkowych na moim języku, pijane noce pełne namiętności."~~ takie pytanko: smak truskawkowych... czego? :)

    Ciekawy pomysł ^^ Podoba mi się ;) :D
    Chyba muszę przeczytać poprzednie wstawiane przez ciebie cosie! :D Ale to już po egzaminach, bo teraz do końca tygodnia mam masę na głowie :/ Ale na pewno będę wpadać częściej ;)

    Pozdrawiam cieplusio i weny życzę!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yo yo :D
      Dziękuję bardzo, cieszy mnie to niezmiernie :D

      Ja nie wieżę ;-; tyle razy czytałam ten tekst i jeszcze błędu nie zauważyłam. Truskawkowych warg, dziękuję za zwrócenie uwagi już idę poprawić.

      Wyczekuję powrotu z nadzieją, że pozostałe teksty również się spodobają :3 No i powodzenia na egzaminach~!

      Usuń
  2. DZIZAS, TEN KONIEC, DLACZEEEEEEEEEEEGO????
    JEDEN Z NIELICZNYCH PAIRINGÓW YURI PRZEZE MNIE TRAWIONY, A DLACZEGO TAK NIETRAFIONE SMUTNE ZAKOŃCZENIE...???!!!

    ---Because fuck you, that's why X"D

    Ale i tak wiesz, że mi się podobało, hehe B) Więcej dziefczyn, ja lubię wszystkich, i chłopców, i dziewczynki.
    Tylko ludzi jakoś tak nie lubię, zbytnio ludzcy... ._.

    Najbardziej to podoba mi się Twoja definicja zawieszenia bloga, na którym i tak coś się pojawia~. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A W OGÓLE TO JA BŁAGAM O WIĘCEJ HAIKYUU!!!!!!!!!! USYCHAM Z TĘSKNOTY, JAK JA WYTRZYMAM DO TRZECIEGO SEZONU? >//////////< *Hm, będzie oglądać w koło Macieju te sezony, co są dostępne i kombinować z Tsukishimą na boku B)))*

      Usuń
    2. PRZEPRASZAM NAPRAWIĘ TO ;_; poniosło mnie zdziebko.
      Cieszę się jednak, że się podobało, będzie więcej :D i dziefczyn i chłopaków (byłoby łatwiej gdybym psia mać umiała pisać do hq ;-; )
      Łączę się w oczekiwaniu, jednak najpierw muszę nadrobić w ogóle drugi sezon, jestem zbyt leniwa żeby oglądać na bierząco ;3;

      Usuń
  3. Raczej nie przepadam za yuri *i dopiero w przedostatniej linijce zorientowała się kto o kim mówi*, ale przeczytałam i powiem szczerze, że to było urocze *wstawiłaby emotke, ale nie wie jaką*
    No, więc ten.. Jeżeli chcesz to możesz jeszcze coś z nimi napisać, bo w sumie to, nawet mi się to spodobało *co nie zmienia faktu, że nadal nie przepada za yuri*
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :D I będzie więcej właśnie nad tym pracuje :3
      Pozdrawiam~!

      Usuń

Czytasz = Komentujesz = Motywujesz ♡