Ogłoszenia parafialne

;u;

2016-10-30

niedziela, 29 stycznia 2017

Yuuri On Ice - Sara x Mila - Moja Droga

Yo.
Musiałam coś z nimi napisać, nie mogłam się oprzeć, kocham je c:








Zapraszam!


Kiedyś nie miałam nic, teraz mam cel, wiem czego chcę.

Za dziecka uczona, że jedyną najważniejszą rzeczą w życiu kobiety jest znalezienie męża i zadowalanie go.
Wpajanie, że im lepszy występ, im bardziej wytrenowane ciało tym więcej męskich wzroków przyciągnie, da więcej szans na znalezienie tego jedynego.
Nie wybranie.
Znalezienie metodą prób i błędów, kobieta nie powinna odmawiać kiedy jest proszona do tańca.

Lata spędzone z tą myślą zakorzenioną w głowie, facet za facetem zatruwający moje życie, każdy kolejny bardziej wybrakowany i dziecinny, taki któremu nudziłam się zbyt szybko, aby zdążyć pokazać jaka naprawdę jestem.

Miałam serce pocięte tyle razy, że w pewnym momencie ja również przestałam się przywiązywać, po prostu szukałam mając nadzieję, że tak jak powiedziała mi mama -" W końcu jakiś się znajdzie, a wtedy trzymaj się go ze wszystkich sił, żaden facet nie jest idealny, twój ojciec też, ale taki już nasz los, musimy gnać za miłością moja śliczna."

Więc gnałam za nieznanym uczuciem, z pustą tęsknotą kiełkującą w sercu, aż znalazłam ciebie i mogłam zwolnić by w końcu się zatrzymać i pozwolić objąć ramionom tak ciepłym i bliskim jak żadne inne do tej pory.
Spuściłam wzrok z nieskończenie długiej drogi rozpościerającej się przede mną by spojrzeć w fiołkowe tęczówki patrzące na mnie tak jak nikt do tej chwili, opuściłam wyciągniętą przed siebie dłoń by oprzeć ją na drobnym ramieniu zaczerpnęłam głęboki wdech zaciągając się zapachem twoich perfum.

Tak samo zagubiona, zamknięta w toksycznej relacji bez wyjścia, bo trudno jest uwolnić się od jedynej rzeczy, którą się w życiu zna.
Nie wiem czy postępuje słusznie, ale coś mnie przyciąga, woła tak głośno, że nie mogę zignorować tego głosu, głosu zabarwionego Włoskim akcentem, tego który wypowiada moje imię tak jak nikt inny,
Widzę cel na końcu tej drogi, stoisz tam i mam nadzieję, że na mnie zaczekasz bo już wiem po co idę.
Może wyjdziesz mi na przeciw?

5 komentarzy:

  1. Kocham je, a nigdzie nie mogłam znaleźć nawet małego drabble. Życie mi ratujesz ♥
    Uwielbiam
    Kokon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny zasługują na więcej miłości c:
      Dziękuję! <3

      Usuń
  2. Znalazłam przed chwileczką Twój blog, i patrzę, jakiś taki tytuł znajomy, a to ty jesteś Blakiszcze!Wooo, świetne shoty z Haikyuu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fuck, napisałam komentarz ze starego konta XD O sieeet

      Usuń
    2. Ahaha, ye jam ci to! :D
      Dziękuję!

      Usuń

Czytasz = Komentujesz = Motywujesz ♡