Ogłoszenia parafialne

;u;

2016-10-30

czwartek, 22 grudnia 2016

Yuri On Ice - Stay Close To Me

Eeeey, heyy bąbelki :D
Ożyłam w środeczku po wczorajszym odcinku c:
Dajcie mi znać co myślicie o yoi, bo ja  naprawdę zakorzeniłam się w fandom, ostatnie anime, które TAK mnie wciągnęło to DRRR. Mam nadzieję, że też to lubicie bo mam wenę, ej.
Może nawet na opowiadanie.
:D
Ten tekst zaczęłam pisać dwa tygodnie temu, ale nie miałam motywacji żeby go skończyć, ale że okazało się, że to kanon to się dzisiaj zawzięłam!
Dajcie też znać co myślicie o nowym szablonie c:
Zapraszam!


Lód cięty przez ostrza pęka miejscami, w powietrze wznoszą się drobiny, tuż nad taflą gęsta para rozsuwa się na boki kiedy nadchodzi król.

Nieme obietnice składane przez suche wargi krążące po odkrytej skórze, silne dłonie trzymające w uścisku wąskie biodra, wyskok potrójny obrót, lądowanie nad którym można by popracować.

Gonisz mnie z uśmiechem na twarzy, dotykasz moich dłoni chłodnymi palcami, unosisz je, całujesz z czułością wyrywając z tysięcy płuc ciche westchnienie.
Okrążasz mnie opowiadając piękną historię, tworzysz karykaturę intymności wyznając miłość przed publicznością.

Zatrzymujesz się kiedy ja jadę dalej, uwalniasz włosy z kitki i przystawiając palec do ust, wycofujesz się jadąc tyłem.
Role się odwracają, tym razem to ja podążam za tobą obserwując jak teatralne i dramatyczne są ruchy twoich dłoni, chcę cię złapać, ale jesteś szybszy.

Podwójny axel w pełnym synchronie, zbliżam się do ciebie jak tylko mogę i z czułością dotykam gładkiego policzka z uśmiechem obserwując jak przechylasz głowę by dłużej czuć ciepło mojego ciała.

Kolejny obrót, splecione ramiona wymiana spojrzeń.
Niesiesz mnie z taką lekkością, że czuję jakbym leciał i nie chcę przestawać tego czuć, nie chcę aby twoje dłonie rozluźniły uścisk.

I znowu, cięte lustro, skrzyżowane palce i koniec występu uwieńczony pocałunkami w obrączki i ukłonem.
Kocham to jak uśmiechasz się do mnie po występach i to jak odgarniasz mi włosy z twarzy.

 Kiedyś nie miałem nic, teraz mam ciebie skarbie.
Dawniej brzydkie kaczątko, teraz książę u boku władcy.
Pozostań blisko mnie już na zawsze Viktor.

9 komentarzy:

  1. Mam dokładnie TO SAMO. Yoi i Drrr goshhh to jest to! Dawno się tak nie wciągnęłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy szablon jest śliczny, rzeźki, przejrzysty i oczywiście z moimi kochanymi miśkami ♡ Dobra robota~

      Usuń
    2. Łączmy się zatem :D
      Bardzo się cieszę, dziękuję! c:

      Usuń
  2. Jak miło po pisaniu YoI przeczytać YoI *-* Zwłaszcza takie pisane przez ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrócę. Po świętach. Ale wrócę. Czekaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. O MATKO, FANGIRLUJĘ.
    VICTUURI.
    YURI!!! ON ICE.
    MOJE SERDUCHO ROBI BUM BUM.
    *skacze po dywanie, a rodzina patrzy na nią dziwnie*
    TEN SZABLON, TEN TYTUŁ, WRAŻENIA PO WCZORAJSZYM ODCINKU SPOWODOWAŁY WIELKI SKOK CUKRU */////////*
    Takie fajne, niebieskie. Cieszy oczka <3
    Okej, już się ogarniam. Mam przynajmniej taką nadzieję.
    BOŻENO JA NORMALNIE PISZCZAŁAM, RYCZAŁAM I MAM TAKĄ OCHOTĘ TURLAĆ SIĘ PO PODŁODZE, WYJĄC Z UCIECHY XDDD
    Co ja ci mogę powiedzieć, kochana? Ciąglee się powtarzam, że piszesz świetnie, potrafisz świetnie ująć relację bohaterów i w ogóle, i w szczególe. A te opisy! Nie no, podziwiam. Wielbię je ponad wszystko *^*
    Powoli mi brakuje słów na opisywanie fantastyczniej roboty.
    Pozdrawiam ciepło, ściskam mocno i życzę Tobie Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, dziękuję! :D Nie wiem czy już ci to mówiłam, ale zawsze jak czytam twoje komentarze, to morda mi się cieszy c:
      Bardzo ci dziękuję :3
      Pozdrawiam i również życzę Wesołych Świąt, choć nieco spóźnione to z mojej strony :c

      Usuń

Czytasz = Komentujesz = Motywujesz ♡